onsdag 14. januar 2015

Top 5 - Series You Want to Start This Year

Da er det onsdag og på tide med en ny Top 5 innlegg, og i dag handler det om hvilke serier du vil starte å lese i år. Jeg er med i en gruppe på Goodreads som hver onsdag kommer ut med et nytt 'Top 5' tema, og hvis du vil gjøre det samme så legg gjerne igjen link til ditt innlegg.

5. Ringenes Herre av J.R.R Tolkien
Ja.. Jeg har fortsatt ikke lest Ringenes Herre! Jeg og samboeren min hørte bøkene på lydbok om kvelden, men jeg sovnet ofte først og det endte jo med at jeg gikk glipp av mye av historien. Så jeg tenker at når jeg skal lese de så vil jeg lese de på engelsk! 

4. The Syrena Legacy av Anna Banks
Har hatt denne lenge på 'To be-read' listen min. Har hørt mye bra om serien og jeg har ikke lest bøker som handler om havfruer før! 




3. The Infernal Devices av Cassandra Clare
 Har også hørt veldig mye bra om denne serien. Selv om det ser ut til at jeg ikke kommer til å fullføre 'The Mortal Intrument' serien, så vil jeg gjerne lese denne serien siden den er er smule kortere..



2. Señor Peregrino av Cecilia Samartin

Jeg var så heldig å møte Cecilia og motta den siste boken i trilogien i høst. Så i år er planen å skaffe meg de to første bøkene i serien og lese bøkene! Må bare se om jeg får bestilt de i innbundet format og samme type cover som jeg har den siste i!


1. The Ruby Red Trilogy av Kerstin Gier
Denne serien er allerede bestilt og jeg venter tålmodig på at den skal dumpe ned i postkasse min! Har hørt utrolig mye bra om serien, og kan ikke si annet enn at jeg gleder meg!



- Hvilken serier ønsker du å starte på dette året? 

1 kommentarer:

  1. Her har du masse å glede deg til. Har lest serien av Samartin og Gier og likte dem veldig godt. Serien om havfruer har jeg derimot ikke lest, men det kan nok være bøker for meg, tror jeg. Tusen takk for tipset :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis