tirsdag 20. januar 2015

Boken på vent #22

'Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest eller bøker du nettopp har oppdaget. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!





Om Boken:


Når NSAs uovervinnelige supercomputer stilles overfor en mystisk kode den ikke klarer å knekke, blir sjefskryptograf Susan Fletcher tilkalt. Det hun avdekker, sender sjokkbølger gjennom maktens korridorer. NSA, en av USAs mektigste og hemmeligste organisasjoner, blir holdt som gissel med en kode som er så genial at den vil lamme landets samlede etterretning. Susan fanges i et desperat kappløp på liv og død. Hun opplever svik på alle kanter, og må ikke bare kjempe for sitt land, men også for mannen hun elsker. 

Tidligere bøker på vent:

1. Miracle on Regent Street av Ali Harris.
2. The Queen's sorrow av Suzannah Dunn
3. Jane Austen novellene
4. Faen ta skjebnen av John Green
5. The Lady of the Rivers av Philippa Gregory
6. A Bliss bakery story; Bliss av Kathryn Littlewood
7. Need av Carrie Jones
8. Da Vinci-koden av Dan brown
9. Shiver av Maggie Stiefvater
10. Haikerens guide til galaksen av Douglas Adams
11. Wide Open av Deborah Coates
12. Bian Shen av Torbjørn Amundsen
13. Ektemannens hemmelighet av Liane Moriarty 

14. To all the boys I've loved before av Jenny Han 
15. Miniatyrmakeren av Jessie Burton
16. Siste samling på jentenes bensinstasjon av Fannie Flagg

17. Mr. Penumbra's 24-Hour Bookstore av Robin Sloan
 
18. A Christmas Carol av Charles Dicken
19. Shadow and Bone av Leigh Bardugo
20. To Kill a Mockingbird av Harper Lee
21. Morfar, Hitler og jeg av Ida Jackson
22. Den digitale festning av Dan Brown

5 kommentarer:

  1. Denne har jeg lest, men det er en stund siden. Jeg husker jeg likte den godt, selv om den er noe anderledes enn Browns andre bøker.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Høres spennende ut, selv om den ikke er helt i min gate :)

    SvarSlett
  3. Denne har jeg ikke lest, men det meste av Dan Brown har skrevet.. Kos deg.:)

    SvarSlett
  4. Denne leste jeg for noen år siden. Minnes jeg likte de andre bøkene til Brown bedre enn denne

    SvarSlett
  5. Denne trur eg at eg har lese, for nokre år sidan. Likar bøkene til Brown - spennande historiar og høgt tempo. Ønskjer deg ei fin (lese)veke :-)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis