onsdag 31. desember 2014

14 Favoritter i 2014!

Da er året 2014 snart over og når jeg ser tilbake på bøkene jeg har fått lest dette året, må jeg si meg ganske fornøyd. Jeg kom vel over målet mitt om å lese 50 bøker, klapp på skulderen, så derfor tenkte jeg å lage et innlegg med mine 14 favoritter dette året!

/Bøkene er tilfeldig nummerert/
14.















13.

















12.

















11.

















10.















9.

















8.

















7.

















6.

















5.


















4.

















3.

















2.

















1.



















1 kommentarer:

  1. Gratulerer med oppnådd mål :) Jeg var bare én fra, og det er jo litt ergerlig, men samtidig er jeg god fornøyd fordi jeg i perioder ikke leste i det hele tatt i fjor (guri meg, så rart det er å si i fjor). Ønsker deg et flott nytt leseår, hilsen Anette :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis