søndag 8. juni 2014

Smakebit på søndag #29

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkurat nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!




 
Smakebit fra side 160-161:

Dronningen satt med hånden for munnen i et forsøk på å skjule et smil. "Det var svært underholdene," sa hun. "Men ikke like mye for oss som for dere, vil jeg tro."

Ha en fin søndag alle sammen! 

14 kommentarer:

  1. Har lest de to første bøkene i denne serien og likte dem kjempegodt. Planlegger å komme igang med den tredje inne kort tid. Takk for smakebiten og ha en fantastisk søndag :)

    SvarSlett
  2. De här böckerna har jag inte läst, men jag blir ju nyfiken när det handlar om böcker som "alla" läst :)

    SvarSlett
  3. Den här gillade jag inte. Den avskräckte mig från att ta mig an bok nr 3. Men nu måste jag komma över det för nu är ju serien avslutad. Sen har jag alla utom den sista boken hemma... :S

    SvarSlett
  4. Har inte läst något av henne, så tack för smakbiten!

    SvarSlett
  5. Takk for smakebiten og ha en fin søndag!

    SvarSlett
  6. Leste første bok i fjor sommer så kanskje på tide å få lest flere av bøkene, kanskje det blir nå i sommer? Tusen takk for smakebiten:-)

    SvarSlett
  7. Den hade sina ljuspunkter, men tyckte sämre om den här än ettan.

    SvarSlett
  8. Tack för smakbiten. Den här serien dyker ju upp titt som tätt på bloggar :-)

    SvarSlett
  9. Skal begynne på tredje boken etterhvert, men nå er jeg så hekta på Divergent serien at jeg skal avslutte den før jeg begynner igjen på denne. Herlige serier begge to:) Takk for smakebiten! Kos deg videre med boken!:)

    SvarSlett
  10. Jeg har bok 4 liggende her og gleder meg til det blir den sin tur i rekken :-) Jeg har laget en litt streng sommerplan og skal prøve å få lest noen bøker som har ligget her altfor lenge. Forhåpentligvis får jeg det til :-)
    Jeg likte virkelig godt de tre første bøkene så jeg håper bok fire er like spennende! Ønsker deg en fin sommerkveld!

    SvarSlett
  11. Har lest hele serien på engelsk, fin smakebit :)

    SvarSlett
  12. Takk for fin smakebit.:) Kort og godt.:)

    SvarSlett
  13. Tusen takk for smakebiten! Jeg så faktisk filmen basert på bok 1 i helgen. Den slo ikke helt an, men jeg tviler IKKE på at bøkene er så utrolig mye bedre. Kos deg videre med boka om du ikke allerede er ferdig.

    Håper du får en videre god uke!

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis