søndag 13. april 2014

Smakebit på søndag #28

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkuratt nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre!





Smakebit fra side 82; 


Under aggresjonen hører jeg noe annet: Han er flau. Og da blir jeg sikker på at dette er hemmeligheten til Julian Fineman: Han sitter i mørket og drømmer seg til andre steder. Han ser på vakre bilder.

Har du lest boken?

3 kommentarer:

  1. Läste ut första delen i serien i går så måste erkänna att jag tittade väldigt snabbt på ditt utdrag för att undvika för mycket information :)

    SvarSlett
  2. Jeg har lest første boka, men var ikke noe som fenget meg til å lese videre. Er ikke helt min sjanger dette her :)

    SvarSlett
  3. Jeg har ikke lest noe av forfatteren, men mange liker bøkene så jeg har notert meg dem. Takk for smakebiten :)

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis