onsdag 29. januar 2014

Review; Beautiful Disaster av Jamie McCuire

Tittel: Beautiful Disaster

Sjanger: Roman

Først utgitt: 2012

Denne utgaven utgitt: 2012

Forlag: Simon & Schuster

Sider: 416

ISBN: 978-1-47111-503-5

Kilde: Kjøpt selv 



Om boken:

INTENSE. DANGEROUS. ADDICTIVE.

Abby Abernathy is a good girl. She doesn’t drink or swear, and she has the appropriate number of cardigans in her wardrobe. Abby believes she has enough distance from the darkness of her past, but when she arrives at college with her best friend, her path to a new beginning is quickly challenged by Eastern University’s Walking One-Night Stand.

Travis Maddox, lean, cut, and covered in tattoos, is exactly what Abby wants—and needs—to avoid. He spends his nights winning money in a floating fight ring, and his days as the ultimate college campus charmer. Intrigued by Abby’s resistance to his appeal, Travis tricks her into his daily life with a simple bet. If he loses, he must remain abstinent for a month. If Abby loses, she must live in Travis’s apartment for the same amount of time. Either way, Travis has no idea that he has met his match.


Min mening:  

Dette var akkuratt det jeg trengte for å komme ut av "The readingslump" jeg har vært i. Med presset om å lese Dante, Homer og Cervante til skolen hadde jeg et stort behov for å sitte med ned i en stol og lese en enkel og mindless bok som ville få meg tilbake til lesergleden. 

Selve handlingen var ikke vanvittig spennende, men heller ikke dårlig. Mye var ting som jeg hadde lest før og det var en del repitasjoner igjennom boken. Men igjen, det jeg likte var at det ikke var en komplisert handling, og det tok meg ikke lange tiden å lese den. Boken fikk meg ihvertfall til å smile og jeg er fornøyd med det! 

Forfatteren har komt ut med en bok nr2, men det er akkuratt samme handlingsforløp bortsett fra at den er skrevet fra Travis sitt synspunkt. Så tror ikke jeg kommer til å plukke opp den boken med det første. 


0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis