tirsdag 1. oktober 2013

Boken på vent #10

Boken på vent' er en ukentlig spalte fra Beathesbokhylle, som handler om at du plukker ut en bok som har blitt stående i bokhyllen for lenge uten å bli lest. Husk å ligg igjen linken din på Beathes blogg!



Den jordiske hovedpersonen blir virvlet ut i en fantastisk reise gjennom universet sammen med sin venn som viser seg å være utsendt medarbeider for tidenes mest bemerkelsesverdige reisehåndbok. Dette er den første boka i Hitchhiker-serien.

Har du lest boken? 

5 kommentarer:

  1. Jeg har lest alle de fem bøkene i triologien. Du har et absurd univers å glede deg til å stupe inn i :)

    SvarSlett
  2. Har mange ganger tenkt jeg skulle ha lest denne, men så feiger jeg litt ut når jeg står å ser på den på biblioteket. Den er jo skummel tykk, også er jeg litt usikker på om det er min type bok. Men har på følelsen den kan være underholdende også og kan kanskje overraske meg. Håper den faller i smak hos deg! Kos deg masse med boken når det blir dens tur:)

    SvarSlett
  3. Denne kunne jeg svært gjerne tenkt meg å lese. Kos deg med boken og ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  4. Jeg leste denne i min ungdom en gang, men synes å huske at den var litt "vanskelig"... Ikke sikker på hvorfor, men skulle jeg lest den igjen, føler jeg at jeg måtte ta litt fart, på en måte. Lykke til!

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis