lørdag 21. september 2013

Review; The Golden Lily av Richelle Mead

Tittel: The Golden Lily
Sjanger: Fantasy

Først utgitt: 2012

Denne utgaven utgitt: 2012

Forlag: Razorbill   

Sider: 418
ISBN: 1595143181 
 
Kilde: Kjøpt selv



Om Boken: 

Dette er den andre boken i Bloodlines serien. Sydney fortsetter med å beskytte Jill i California hvor hun går på skole. Samtidig som om hun prøver å være trofast til Alchemistene så merker hun at ikke alt er som hun trodde. Hjerte hennes styrer henne steder som hadde vært utenkelig for henne for en liten stund siden. Og hva med frøken Terwilliger sine meninger om Sydney og Magi? 

Mine meninger:

Det virker som om Sydney sine følelser mot vampyrverden begynner å mykne i denne boken. Hun er mer tolerant og hun begynner å se på de som venner. Hun har også lært den harde veien at mennesker er ikke alltid like perfekte som hun har sett for seg. Det finnes gode og onde mennesker på lik linje som det finne gode og onde Moroi. Verden er ikke like svart og hvit som Sydney har blitt lært. 

Hva kan jeg si om Sydney og Adrian? Jeg skulle ønske hun bare kunne drite oppi hva hun har blitt lært og bare ta en sjanse med Adrian. Just do it.. Men jeg skjønner jo at det ikke er lett å bare glemme verdiene man har lært fra man ble født!

Gleder meg til neste bok!

3 kommentarer:

  1. Jeg har denne i bokhylla mi, gleder meg veldig til å lese videre i denne serien. Elsket første boka i Bloodlines :)

    SvarSlett

  2. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481

    SvarSlett

  3. Ekte kjærlighetsspell Caster Dr.Obodo. Staver for å tiltrekke kjærlighet, Stopp skilsmisse, Ekteskapsstaver, Ta tapt kjærlighet, Penger og velstående staver, Beskyttelsesformer, Staver til ..Kontakt informasjon
    E-post: templeofanswer@hotmail.co.uk
    Ring, Viber og whatsapp +2348155425481

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis