søndag 14. april 2013

Smakebit på søndag #18

En smakebit på søndag er noe jeg har lånt av Mari på Flukten fra virkeligheten. Det du må gjøre er å slå opp i boken du leser akkuratt nå og velge ut noen setninger du synes passer. Pass å at du ikke avslører for mye av handlingen. Legg igjen linken til blogginnlegget ditt på Mari sin hjemmeside, slik at det blir lettere å følge med på andre! 





Akkuratt nå holder jeg på å lese "The perks of being a Wallflower" av Stephen Clibosky som handler om Charlie som sliter med å passe inn på skolen. 

Smakebit fra side 28:

My mom then went into the kitchen to make my sister's favorite thing to eat, and my sister looked at me. 
"I hate you" 
My sister said it different than she said it to my dad. She meant it with me. She really did.
"I love you,"  was all I could say in return.
"You're a freak, you know that? You've always been a freak. Everyone says so. They always have."
"I'm trying not to be."


Har du lest boken?

5 kommentarer:

  1. Gillade filmen och har boken i bokhyllan så måste läsa den snart :)

    SvarSlett
  2. Elsker denne boka!! Veldig spent på filmatiseringen!

    SvarSlett
  3. Jeg har sett filmen, men har ikke lest boka. Filmen var i hvert fall veldig bra:)

    SvarSlett
  4. Har sett filmen och älskade den, funderar på att läsa boken.

    SvarSlett
  5. Fint med en smakebit fra denne boken, jeg kjøpte den for ikke så lenge siden til min datter og har lyst til å lese den.

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis