lørdag 2. mars 2013

Hjelp!

Dere som har følgt bloggen min den siste tiden har sikkert fått med dere at jeg har en liste med 250 bøker som jeg vil lese før jeg dør. Min stefar har nesten alle Stephen King bøkene som står på listen min, bortsett fra en bok. Ondskapens Hotell (the shining). Siden min stefar har alle de andre bøkene på norsk, så vil jeg jo gjerne ha denne på norsk også!

Problemet mitt er at jeg ikke finner denne boken, blir den ikke produsert lengre? Ikke vet jeg! Kanskje jeg ikke har leitet godt nok. Så vidt jeg kunne se så er det Cappelen Damm som nå gir ut Stephen King sine bøker, men bare fra 2005 og til nå. Cdon, Ark eller Tanum har heller ikke boken på norsk inne.



Så, hvis noen har sett denne boken en plass, eller har noen gode tips så blir jeg veldig glad hvis du skriver i kommentarfeltet!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis