fredag 8. juni 2012

Min bokhylle 2012

Jeg syntes det er kjempe spennende å se hvordan andre har bøkene sine. Har du alle med bokryggen fremme, eller har du noen av bøkene på pynt? Lag et innlegg på bloggen din med bilde av bokhyllen din da vel, og legg igjen linken på dette innlegget så kan andre se den også!

Jeg har ikke så mange bøker i bokhyllen enno, for jeg har i flere år bare lånt bøker fra biblioteket fordi jeg ikke har hatt inntekt før. Så nå gleder jeg meg til å få en bra samling av bøker! 





1 kommentarer:

  1. Så fin og ryddig bokhylle du har :) Likte den..
    Mine er desverre heilt proppa xD hehe Gikk litt amok når eg fikk meg fast jobb :P hehe
    Men er vel kanskje ikkje bare negativt :P

    SvarSlett

© My Secret BookNook 2012 | Blogger Template by Enny Law - Ngetik Dot Com - Nulis